Odświeżam temat, gdzie w Wawie usune to ustrojstwo?
R-performance (Rogalotti) - w Warszawie najbardziej polecany i z dobrą ceną - ale dodzwonić się to cud
Unitronic - polecany, ale drogi
Diagtronic - polecany i ze średnią ceną
Master's - polecany, ale drogi i odradza usuwanie
Alta Racing - dobra cena
Kreator Mocy - dobra cena.
Kontrolka mi sie jeszcze nie zapaliła, ale wypala mi się co 100 km, ostatnio też zauważyłem podwyższony stan oleju, prawdopodobnie dostaje mi sie paliwo przez to dziadostwo.
Słyszałem, że przepisy mają się zmienić co do pdf'a..... duże kary mają być za jego brak. Ktoś coś więcej wie na ten temat?? Chętnie swojego bym się też pozbył
Nie ke tylko tak słyszałem ;/ Podobno policja będzie wyposażona w urządzenie do pomiaru spalin. Za brak dpf'a będą mandaty. W momencie kupna auta twoim obowiązkiem będzie założenie dpf'a jeżeli wcześniej ktoś go zdemontował z auta. Nie wiem ile w tym prawdy....
Maniuś, no to pdf, czy dpf? :szeroki_usmiech
A co do DPF: już w tej chwili zdjęcie DPF powoduje, że auto nie spełnia wymogów homologacyjnych, czyli nie powinno przejść przeglądu rejestracyjnego - a że stacje diagnostyczne nie mają narzędzi do sprawdzenia czy w danym aucie DPF powinien być i czy faktycznie w nim jest, to i nie ma większych problemów z tym przeglądem. Przynajmniej w Polsce...
Hej ja tam bym ci polecił Diagtroników i by sie cene dobrą załatwilo no ale twój wybór
P.s nie raz widziałem jak wycinali i potem w kompie zmiany i nie ma sie do czgo przyczepić
Tak z ciekawosci bo ostatnio w tvn turbo widzialem jak zatrzymali goscia w starej hondzie i mierzyli mu poziom spalin i halasu i zabrali mu dowod.
Co jesli policja zlapie kogos bez dpfu?
Jestem zadowolony z usuniecia dpf, auto jest żwawsze i ciut mniej pali (0,5-1l)
Tylko jakby trochę głośniej pracuje silnik ale to pewnie takie wrazenie.
Jestem zadowolony z usuniecia dpf, auto jest żwawsze i ciut mniej pali (0,5-1l)
Tylko jakby trochę głośniej pracuje silnik ale to pewnie takie wrazenie.
Kopci / nie kopci?
Podkrecales moc?
U mnie po usunięciu nie zauważyłem wzrostu poziomu halasu, wzrostu osiągów czy tez spadku spalania. Jesli cos się zmienilo to nie spektakularnie. Ale pojawilo sie delikatne dymienie...
Tak się zastanowiłem... Czemu nie robić po prostu dziury we wkładzie zamiast go zupełnie usuwać? Pucha wciąż miałaby częściowe wypełnienie i przez to hałas byłby wytłumiany...?
Komentarz